BASIN BÜLTENLERİ
- ELİTE WORLD HOTELS & RESORTS
- MEDYA ve HABERLER
- BASIN BÜLTENLERİ
- ELİTE WORLD, DÜNYA TURİZM GÜNÜ’NÜ KÜRESEL TRENDLERE UYGUN YENİ MARKALARIYLA KUTLUYOR
Elite World, Dünya Turizm Günü’nü Küresel Trendlere Uygun Yeni Markalarıyla Kutluyor
30 Eylül 2024
Türkiye’nin önde gelen turizm zincirlerinden Elite World Hotels & Resorts, değişen seyahat trendlerine farklı turist kitlelerine hitap edecek yeni markalarıyla dinamik bir yanıt veriyor. Zincir, 9 markasıyla turistlerin giderek artan “deneyim” arayışına seçenekler sunuyor.
Küresel seyahat alışkanlıklarının hızla değiştiği günümüzde, misafir beklentileri ve turizmdeki trendler de değişiyor. Küresel danışmanlık ve araştırma şirketi Mc Kinsey & Company’nin “Turizm ve Misafirperverlikte 2024” raporu değişen seyahat trenlerine ışık tutuyor.
Araştırmaya göre turistler, hem tatil hem iş amaçlı seyahatlerde geçmişe göre daha farklı deneyimler arıyor. Rapor, seyahatlerin büyük kısmının yaşanılan ülkelere yakın destinasyonlara olduğunu ortaya koyuyor. Yurtiçi seyahatlerin turizm harcamalarında hala en önemli kalemi teşkil ettiğine dikkat çekilen raporda, bölgesel seyahatlere ilginin arttığı da kaydediliyor.
Değişen bu beklentiler karşısında hızlı hareket eden ve gerekli aksiyonları alan zincirler ise rekabette öne geçiyor. Türkiye’nin önde gelen otel zincirlerinden Elite World Hotels & Resorts, dünya turizm trendlerini yakından takip ederek oluşturduğu marka çeşitlendirmesiyle büyüyor. Turizm sektöründe 50 yıla yaklaşan deneyime sahip olan zincir, ev konforunda uzun bir konaklamadan, doğanın içinde bir tatil deneyimine, daha ekonomikten daha lükse kadar farklı konseptlerdeki marka açılımıyla her hedef kitleye hitap edecek seçenekler yaratıyor. Bu kapsamda 4 olan marka sayısını 9’a çıkaran zincir, Elite World, Elite World Grand, Elite World Collection, Elite World Residence, Elite World Village, Elite World Comfy, Elite World Nest, Elite World INN ve Elite World GO markalarıyla farklı kategorilerdeki konaklama ihtiyaçlarını karşılıyor.
2022 yılından bu yana franchise ile büyüme iş modelini sürdüren Elite World, 2030 yılına kadar 50 otel ulaşma hedefine emin adımlarla ilerliyor. Elite World, İstanbul’dan Sapanca’ya Van’dan Kuşadası’na Marmaris’ten Yamoussoukro’ya kadar daha geniş bir coğrafyaya markalarını taşıyor. Zincir, Dünya Turizm Günü’nü, daha geniş hedef kitlelere hitap eden ve turistlerin farklı deneyim arayışlara yanıt veren yeni markalarıyla kutluyor.
Yeni anlaşmalar yolda
Elite World, büyüme hedefleri kapsamında bu yıl içinde Van’daki ikinci oteli olan Elite World GO Van Edremit, Kuşadası’nda 12 ay hem tatil hem de iş turizmine hitap eden Elite World Kuşadası ve İstanbul’da tatil ve toplantı turizmine yeni bir soluk kazandıran
Elite World Village İstanbul Polonezköy otellerinin açılışını gerçekleştirdi. Ayrıca ilk yurtdışı oteli olacak Elite World Grand Yamoussoukro’yu Haziran 2026’da açmak üzere anlaşma imzaladı. Son olarak ise “residence” turizmine hitap edecek Elite World Residence İstanbul Yeni Levent için sanatçı İbrahim Tatlıses’e ait Tatlıses Group, Eko Yapı Grup iştiraklerinden Heperz Yapı ile iş birliğine gitti. Bunun yanı sıra grubun Türkiye’nin ve dünyanın farklı yerlerinden yatırımcılarla son aşamaya gelen veya halen devam eden çok sayıda görüşmesi de bulunuyor.
“Farklı deneyimlere hitap eden seçenekler sunuyoruz”
Elite World Hotels & Resorts Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Emel Elik Bezaroğlu, “Dünya seyahat trendleri incelendiğinde turistlerin yeni deneyimler arama eğiliminin arttığı görülüyor. Biz de Elite World Hotels & Resorts olarak dinamik iş anlayışımızla, değişen trendler yönünde stratejiler geliştiriyor ve misafirlerimize farklı deneyimler sunacak marka çeşitliliği yaratıyoruz. Sektördeki yarım asırlık tecrübemiz, tecrübeli ekip arkadaşlarımız, bu işe gönül veren çalışanlarımızla birlikte tüm bu hedefleri gerçekleştirmek için durmadan çalışıyoruz. Bu kapsamda marka sayımızı 9’a çıkararak hem daha geniş bir coğrafyada hem de daha fazla konaklama seçeceğiyle hizmet veriyoruz. Bu şekilde misafirlerimize daha farklı deneyimler sunarken hızla büyüyen markalarımızla istihdamımızı artırıyor ve ülke turizmine katkı sağlıyoruz. Hem Elite World zinciri hem de sektör olarak Türkiye’yi turizmde en çok tercih edilen destinasyon haline getirmek için durmadan çalışıyoruz. Turizmin bir ülkenin geçmişine sahip çıkmak ve geleceğin izinde ilerlemekte kritik rol oynadığı düşüncesinden hareketle sektöre emek veren ve ülkemizi dünya turizminde zirveye taşıma yolunda çalışan herkesin Dünya Turizm Günü’nü içtenlikle kutluyorum.” dedi.
ELITE WORLD HOTELS & RESORTS HAKKINDA
Türkiye’nin önde gelen otel zincirlerinden Elite World Hotels & Resorts, 50 yıllık konaklama deneyimiyle Türk misafirperverliğini Türkiye ve dünyadaki otelleriyle temsil ediyor. Farklı turizm çeşitlerine hitap eden markaları ve İstanbul’dan Van’a, Samsun’dan Kuşadası’na, Marmaris’ten Yamusukro’ya yurt içi ve yurt dışındaki otelleriyle misafirlerine keyifli bir dünyanın kapılarını aralıyor. Zincir, franchise iş modeliyle büyüme stratejisi kapsamında 2030 yılına kadar 50 otele ulaşma hedefiyle ilerliyor.
Geniş çaplı toplantı ve kongrelere ev sahipliği yapma imkanı sağlayan güçlü teknolojik alt yapısı ve donanımlı salonlarının yanı sıra kapsamlı spa merkezleriyle misafir ihtiyaçlarına yüksek standartlarda cevap veren Elite World Grand, tarihi bir doku taşıyan, hikâyesi olan mimarisiyle misafirlerine ayrıcalıklı deneyimler yaşatan Elite World Collection, geleneksel otelcilik hizmetini, merkezi lokasyonlarda sade ve lüks bir konforla birleştiren Elite World, modern tasarımlı odalarıyla uzun süreli konaklamalara ev rahatlığında hizmet sağlayan Elite World Residence, misafirlerine doğayla iç içe bir konaklama deneyiminin yanı sıra kurumsal organizasyonlar ve diğer çeşitli etkinlikler için geniş yeşil alanlar sunan Elite World Village, rahatça erişilebilen merkezi lokasyonlarda, çağdaş çizgileri ve akıllı teknolojik altyapısıyla fark yaratan Elite World Comfy, esnek bir tasarım üzerine kurulu modern yaklaşımı ve orijinalliği koruyan atmosferiyle Elite World Nest, fonksiyonelliğiyle dikkat çeken odalarında yenilikçi trendler ve teknolojiyi üstün bir hizmet kalitesiyle harmanlayan Elite World INN, dinamik seyahat ihtiyaçlarına sade, samimi ve esnek hizmet anlayışıyla yanıt veren Elite World GO markalarıyla farklı kategorilerdeki konaklama ihtiyaçlarını karşılıyor.
Türk ve dünya mutfaklarından eşsiz lezzetleri sunan The Grill, kahve tutkunlarına ayrıcalıklı bir atmosferle buluşturan Coffee Company, sağlıklı yaşam, spor ve SPA alanındaki Fit Life Spa & Health Center, Ege’ye özel rafine lezzetleri özel bir atmosferde sunan balık restoranı Savlo ve özel kahve ve şarap sunumlarını lezzetleri atıştırmalıklarla birlikte sunan Vington markalarıyla seyahat deneyimini bütüncül bir yaklaşımla en üst seviyeye taşıyor.
Diğer Makaleler
01 Ocak 2023
Caz müzik severler Jazz Company’de buluşuyor!
01 Ocak 2023
Yarıyıl tatilinde Elite World Grand Sapanca’da Sınırsız Eğlence!
01 Ocak 2023
Elite World Hotels&Resorts’ta Gaziantep Yöresel Yemek Günleri!
01 Şubat 2024
Elite World Grand Istanbul Basın Ekspres, Sushi Workshop’una Davet Ediyor!
01 Şubat 2024
Şubat Ayında Her Cumartesi Müzik Dolu Geceler The Grill Ocakbaşı’nda!
01 Mart 2023
Elite World Hotels&Resorts The Grill Restoranları İftar Davetleriniz İçin Hazır!
01 Mart 2023
Elite World Hotels&Resorts Üst Düzey Atamalarla Ekibini Güçlendirdi!
01 Mart 2023
Elite World Hotels&Resorts Dört Yeni Markası ile EMITT’te!